دمنوش لاغری بسته 120 تی بگ دکتر بیز
نوشته شده توسط : علی

دمنوش لاغری بسته 120 تی بگ دکتر بیز برای اکثر برزگسالان تا زمانی که به مقدار مناسب (حداکثر سه فنجان در روز که حاوی ۲۴۰ تا ۳۲۰ میلی گرم از پلی فنلها باشد) مصرف شود، ضرری را به همراه ندارد. دمنوش لاغری دکتر بیز را ضلع سوم مثلث لاغری معرفی کردیم چرا که لاغری سه ضلع دارد؛ رژیم، ورزش و البته مواد طبیعی مفید که تلاش های شما را چندین برابر کنند، انرژی شما را بالا ببرند و اشتهای تان را کم کنند. بسیاری از افراد نمی توانند مزه تلخی را تحمل کنند. اما اصلاً نوشیدن بیش از ۵ فنجان از این دمنوش گیاهی در روز توصیه نمی شود. اما خواص او به همین یک مورد محدود نمی شود. در این مقاله بهترین دمنوش برای کاهش اشتها و ساز و کار عملکردی آن ها به علاوه خواص ویژه ای که دارند مورد بررسی قرار داده شد. مطالعات انجام شده به منظور بررسی اثربخشی واقعی چای سبز روی کاهش وزن دارای نتایج ضد و نقیض میباشند. بعد از گذشت یک ماه خواهید دید که بدون انجام ورزش سنگین و رژیم غذایی سخت به وزن ایده آل خود رسیده اید. ابتدا باید میازن مصرف روزانه تان را مشخص کنیدم شما می توانید روزانه بین 3 تا 5 فنجان از این نوشیدنی گوارا میل نمایید.دقت کنید که شما در طی دوره ای که قصد دارید کاهش وزن خوبی را بار یخود به همراه بیاورید در کنار مصرف مواد غذایی مناسب همچون استفاده از چای لاغری تیما 5040 باید بتوانید میزان فعالیت بدنی خود را نیز کمی افزایش داده و بروی برنامه غذای یخود کنترل خوبی داشته باشید. 

بهترین دمنوش ها را از ما بخواهید! چرا که این تایم مشخص شده، بهترین زمان برای سوزاندن چربی های بدن می باشد و البته میزان جذب پروتئین و مواد معدنی غذا نیز بیشتر است. این زمان نوشیدن چای سبز برای لاغری و تناسب اندام نیز بسیار عالی است. بهترین زمان برای مصرف قهوه سبز لاغری بین 1 تا 2 ساعت قبل از هر وعده ی غذایی است. حالا که می دانید قهوه گانودرما سوپریم چیست، می توانید با خیال راحت بابت تمام خواص و البته ترکیبات این محصول نسبت به خرید قهوه سوپریم اقدام کرده و همیشه این قهوه فوری خوشمزه را به عنوان مکمل غذایی همراه داشته باشید. ابتدا داخل قوری آب جوشانده بریزید و سپس یک قاشق چایخوری از ریشه جینسینگ را با قاشق چایخوری پودر جینسینگ در قوری بریزید. تحریک سیستم سمپاتیک بوسیله مهار تخریب نور اپی نفرین (مهار آنزیم کتکول- اُ - متیل ترانسفراز - COMT) و در نتیجه افزایش اکسایش در میتوکندریها و به دنبال آن افزایش متابولسم پایه، تأثیر بیشتر بر اکسیداسیون ذخایر چربی، تولید گرما در بدن و افزایش قابل توجه در مصرف انرژی ۲۴ ساعته بدن. شایعترین عارضه مصرف زیاد و طولانی مدت چای سبز اختلالات گوارشی، تحریک سیستم عصبی و افت فشارخون به خاطر کافئین موجود در آن، افزایش دفع کلیوی آهن و کلسیم و به دنبال آن افزایش احتمال ابتلا به کم خونی و پوکی استخوان میباشد. 

ایجاد احساس سیری به واسطه تحریک مرکز تشنگی که در مجاورت مرکز سیری قرار دارد و همچنین احساس پری معده که از تمایل فرد به خوردن غذا جلوگیری مینماید. کافئین موجود در چای سبز علاوه بر افزایش متابولیسم چربیها (افزایش فعالیت آنزیم آدنیل سیکلاز و به دنبال آن افزایش تولید cAMP، که بالا رفتن تولید این ماده در بدن با افزایش فعالیت برخی آنزیمها نظیر پروتئین کیناز نوع A، لیپاز حساس به هورمون، کارنیتین پالمیتوئیل ترانسفراز نوع یک و کاهش برخی دیگر از آنزیمها مانند استیل کوآ کربوکسیلاز، که همگی این تغییرات افزایش متابولیسم چربیها و در نتیجه افزایش مصرف انرژی را سبب میشود)، به دلیل دیورتیک بودن سبب کاهش وزن از طریق افزایش دفع آب بدن میشود. شما با مصرف این دمنوش، اشتهای کاذبی را که در اثر استرس بهوجود میآید، از بین میبرید که این موضوع، به کاهش وزن شما کمک میکند. این محصول که به صورت کاملا ارگانیک و گیاهی عرضه می شود نقش موثری در کاهش کلسترول خون، جذب کالری های اضافه و در نتیجه انباشته نشدن چربی دارد. اپیگالوکاتچین گالات (EGCG) که فراوانترین نوع کاتچین موجود در چای سبز است مسئول بسیاری از تأثیرات درمانی مفید در چای سبز میباشد.

در واقع با نوشیدن این دمنوش و بهره مندی از آنتی اکسیدان های آن، بدن شما از ابتلا به سرطان مصون خواهد شد. ترکیب این دو گیاه در کنار رژیم غذایی و ورزش تاثیر گذار خواهد بود، اما نباید از آن توقع معجزه داشت. علاوه بر این، درمانهای نامبرده برای بسیاری دیگر از بیماران، جایگزین تلاشهای ناموفقشان برای کاهش وزن با استفاده از درمانهای متعارف تر نظیر رژیم غذایی و فعالیت ورزشی میباشد. ولی رژیم های غذایی بسیار دشوار بوده و رعایت کامل اونها عملا غیرممکنه، پس چاره چیه؟ به این ترتیب باید حتماً در میزان نوشیدن چای سبز اعتدال را رعایت کنید. دانه های زنیان همچنین گاز شکم و نفخ را بهبود می بخشند و سرعت سوخت و ساز بدن را … این میوه که به نام قاتل چربی ها نیز شناخته می شود، در کوتاه مدت می تواند باعث لاغر شدن و صاف شدن شکم شود. ممکن است کمی برای مبتدیان چالش برانگیز باشد، اما با تمرین به آن مسلط می شوید (بهترین ورزش برای لاغری سریع شکم و پهلو).





:: بازدید از این مطلب : 95152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: